NAGA este o companie fintech germană, care oferă un SuperApp ce integrează tranzacționarea socială, investițiile în acțiuni și neobanking, beneficiind de tehnologie avansată la care se lucrează intern.
Antreprenorul Octavian Pătrașcu, CEO al NAGA Group, declară ca „super-aplicația” va permite tranzacționare de acțiuni, derivate și criptomonede, plăți de tip Revolut, acumularea de dobanzi la banii neutilizați din cont, posibilitatea de împrumuturi, etc.
Prin integrarea acțiunilor de la BVB, platforma NAGA extinde accesul investitorilor la peste 5.000 de instrumente financiare, companii listate și ETF-uri din peste 10 piețe internaționale, si instrumente derivate, asadar investitorii romani au acces la multiple instrumente financiare.
Ca și clienți ai grupului, NAGA are 40% clienti din țările arabe, 30% din Germania, iar restul din America Latină, Africa de Sud, Europa si restul Asiei.
Pe piața românească, compania a anunțat comisioane zero pentru investițiile în acțiuni listate la BVB. De asemenea, o altă veste bună este că nu se percepe taxă de inactivitate pe cont.
Pe partea de promovare, Grupul a avut contracte de sponsorizare cu echipele de fotbal Juventus Torino și Borussia Dortmund și l-a cooptat drept ambasador de brand pe celebrul fostul boxer american Mike Tyson.