Returnarea produselor achizitionate prin incheierea unui contract la distanta se va face conform Ordonantei Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 care stipuleaza:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristica de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga, pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator.
Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 14 zile calendaristice;
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.
Pentru informatii suplimentare puteti consulta legislatia in vigoare.
Nu se pot returna:
a) produsele care beneficiaza de pachete de programe cu licenta (presupune inregistrarea clientului pe baza „serial number”) care au fost instalate de consumator;
b) produsele de tip software, licenta si garantie, care au fost activate prin utilizarea unui cod aflat in interiorul ambalajului ambalajului;
c) produsele de tip voucher;
d) produsele care ofera continut digital care nu este livrat pe suport material.
Cumpărătorul nu va putea solicita suma incasata de catre Vânzător pentru achizitia de Servicii sau Cursuri oferite in format digital (pe site-ul www.bvbescu.ro).
Cumpărătorul intelege si accepta faptul ca Serviciile si Cursurile vandute prin intermediul site-ului www.bvbescu.ro, nu reprezinta o garantie a castigului. Cumpărătorul intelege si accepta faptul ca Vânzătorul nu este sub nicio forma responsabil pentru eventualele pierderi financiare sau de orice alta natura suferite ca urmare a utilizarii Serviciilor si Cursurilor vandute prin intermediul site-ului www.bvbescu.ro.