Compania de marketing afiliat 2Performant a depășit pragul de 2 milioane de vânzări intermediate într-un an


În T3 2023, valoarea vânzărilor intermediate de platforma 2Performant(simbol bursier 2P) a ajuns la 33,5 milioane de euro (fără TVA), o creștere de 38% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Utilizatorii platformei au trimis 23,4 milioane de click-uri, în creștere cu 15% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 684.000, o majorare cu 46%.

Aceste vânzări au generat afiliaților comisioane în valoare de 2 milioane de euro, +31% în comparație cu T3 2022. În al treilea trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 8,35 euro, o majorare cu 14% față de aceeași perioadă a anului trecut, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 17,2, în creștere cu 5% față de trimestrul similar din 2022, iar rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp, până la 2,9%.

Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei companiei a fost de 49 de euro (fără TVA), o scădere cu 6% în comparație cu T3 2022, în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.

Reprezentantii companiei declara ca in primele nouă luni ale acestui an, 2Performant s-a axat pe eficientizarea ecosistemului, care a determinat creșteri importante în T3 2023 în ceea ce privește rezultatele medii per indicator, respectiv numărul mediu de vânzări crescând cu 125% per afiliat, cu 84% per client și 94% per relație activă (care generează trafic).

Principalele categorii de produse vândute în al treilea trimestru din 2023 au fost:
? Farmaceutice
? Modă
? Cărți
? Beauty
? Electronice IT&C
? Jucării și Produse pentru copii
? Casă & Grădină
? Produse pentru animale de companie
? Sănătate & Îngrijire Personală
⚽️ Sporturi & Outdoors

În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor, au fost:

? Dr.Max
? Answear
? DY Fashion
? NailsUp
? Otter
? Librărie.net
? Kinder Auto
? SpringFarma
? Flanco
? evoMAG

2Performant Network SA a intrat la tranzacționare pe piața AeRo a Bursei de Valori București sub simbolul 2P în Decembrie 2020.
Din octombrie 2021, 2P a intrat în componența indicelui BETAeRO.

Ina Iliescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *