2Performant Network S.A., companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România, anunță că vânzările generate de platforma sa în anul 2022 au fost de 101,9 milioane de euro (fără TVA), o creștere cu +39% în comparație cu anul precedent, depășind pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro al valorii vânzărilor generate într-un singur an. Din această sumă, 35,6 milioane de euro au fost generate doar în Trimestrul IV, ceea ce reprezintă o creștere cu +23% față de aceeași perioadă a anului anterior.
„Într-un an complicat din punct de vedere economic și social, în care industria locală de e-commerce a înregistrat cifre modeste, 2Performant a demonstrat încă o dată că are o capacitate de creștere mult peste media pieței. Aceasta este bazată pe anticiparea tendințelor globale din marketing și se reflectă în dezvoltarea platformei și a ecosistemului compus din mii de afiliați și sute de magazine online care colaborează transparent într-un sistem meritocratic la Cost Per Vânzare. 2Performant este cea mai importantă sursă locală de trafic și vânzări pentru magazinele online din România, fiind în același timp și o platformă extraordinară de monetizare a competențelor și capacităților de marketing digital pentru mii de utilizatori – cei care au înregistrat comisioane de peste 6 milioane de euro pe parcursul anului 2022”, spune Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.
În T4 2022, platforma 2Performant a intermediat 26,4 milioane de click-uri de la cei 6.588 utilizatori înregistrați, care au rezultat într-un număr de 685.000 de vânzări, o creștere cu 30% în comparație cu 2021.
De asemenea, comisioanele afiliaților au fost în valoare de 2,1 milioane de euro, o creștere de 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce rata de conversie a crescut cu 0,4%, până la 2,6%. În ciuda faptului că valoarea medie a vânzării a scăzut cu 5% față de T4 2021, ajungând la 52 de euro (fără TVA), în această perioadă, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a crescut cu 6,2%, până la 8 euro, iar randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a înregistrat un avans de 3,7%, ajungând la 16,7%.
Principalele categorii de produse vândute în T4 2022 au fost: Modă, Farmaceutice, Cărți & Filme & Muzică, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sănătate & Îngrijire Personală, Sporturi & Outdoors și Bijuterii.
În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor, au fost: Answear, Dr.Max, Fashion Days, DY Fashion, Cărturești, evoMAG, Sinsay, Librărie.net, Noriel si Esteto.ro
„Numărul și valoarea vânzărilor generate prin 2Performant s-au dublat față de 2020, anul listării 2P la Bursa de Valori București. Ne uităm cu foarte multă încredere la 2023, an care va constitui un punct de inflexiune în creșterea 2Performant, atât din punct de vedere al dezvoltării platformei și ecosistemului, cât și al rezultatelor operaționale și financiare pe care le estimăm”, a adăugat Dorin Boerescu.
[Fancy_Facebook_Comments]
- Listarea Hidroelectrica la Bursă – Vânzare de acțiuni de peste 8,8 miliarde lei – Care este intervalul de pret pe actiune? - 23/06/2023
- The Power Table – interviu cu Alexandru Stânean – CEO Teraplast SA - 30/05/2023
- The Power Table – Interviu cu Stefan Musgociu – Bursa de Valori Bucuresti - 25/05/2023